Ledighet

Ja, julledigheten fortsätter men den går alldeles för fort. Tycker inte jag hinner med allt som jag ska göra, tiden bara rusar iväg.
 
I måndags blev det reashopping med mina tjejer. Vi var på Mobilia, helt ok att vara där. Tjejerna var ute efter nya kläder framför allt till nyår. De fann vad de sökte efter många turer och en trött mamma.
 
Ronjas nyårsklänning
 
 
Köpte även denna mysdress, väldig fin färg tycker jag 😃.
 
När vi kom hem hade sonen gjort spagetti & köttfärssås. Till Ronjas stora glädje. Hans köttfärssås är hennes favorit. Så det blir några matlådor till henne så hon klarar sig tills han kommer nästa gång.
 
Igår hade jag min årliga julträff med min äldsta vän. Vi har känt varandra sedan jag flyttade till Bara när jag var 10 år. Camilla och jag har haft många roliga stunder ihop med en massa skratt. Igår var vi på Epicure och åt. Ett gott och trevligt ställe med bra priser. Tiden bara rusar iväg när man sitter och pratar. Fast vi får snart ses igen.
 
            Trevlig dag mina bloggvänner
 
 

Kommentarer:

1 Christel:

Osäkert om det blir 3-rätters, men 2 blir det iaf. Dock fläskytterfilé isf fläskfilé.

Ja, jag tror att massage kommer bli bra för migränen och kanske även för det onda i ryggen. Det är nog 20 år sedan jag var och fick massage sist.

Kommentera här: