Shoppingdag

Igår hade Ronja och jag en shoppingdag. Jag trodde rean var slut att vi hade missat den när vi var i Thailand. Fast det var en del rea kvar och igår var det 1/2 reapriset i vissa butiker. Tycker inte man brukar hitta något men igår gjorde vi massa bra fynd. Ronja hittade jätte mycket kläder både Kapp Ahl och Stadium hade bra fynd.
 
 
Efter ett tag så blev man hungrig. Ronja fick bestämma och det blev Mc Donalds. Inte det nyttigaste men någon gång funkar det. 
 
Det blev en del shopping efter lunch också men sedan började denna mamma känna sig trött och ville hem.
 
Vi gick på ett annat ställe där jag skulle handla bär.
 
Fick tag i dessa skogsblåbär!! De är så goda!! Gillar inte alls de andra stora blåbären. 
 
 
Köpte även med oss denna fina bukett hem.
 
När vi väl kom hem var jag tvungen att lägga mig på sängen en stund. Jag var så trött så jag visste inte var jag skulle bli av. Efter en stund hade man samlat kraft och då fick man ta tag i middagen.
 
 
 
Då gjorde vi lasange och en god sallad som avslutade våran dag!!
 
              Trevlig helg !!

Kommentarer:

1 mickis:

Vilken mysig shoppingdag :-)
Jag & min dotter shoppade lite igår vi oxå. Hon ska till Turkiet på lördag så det var lite grejer som behövdes :-)

Lasange.. det var längesedan.. men åhhhh det MÅSTE jag göra snart :-)

Kram

Kommentera här: