Morsdag

Brukar ni fira morsdag??
Vi brukar inte fira denna dagen särskilt mycket. Brukar gå hem till mamma och äta middag men i år blev allt annorlunda.
 
Dagen började lugn var bara hemma. Sedan bjöd mannen på fotboll till hela familjen. Så vi åkte iväg och tittade på MFF.
 
 
Här är vi alla samlade och laddade inför match.
 
 
Rosenberg är en favorit
 
 
Här har Malmö gjort mål 😃. Matchen slutade 3-0 till MFF.
 
Efter matchen åkte vi och åt middag. Det blev sen middag idag. Här får man så mycket mat, ingen som orkar äta upp.
 
 
Jag åt gyrostallrik
 
Efter maten åkte vi hem och då blev det tårta som avslutning på denna dag.
 
 
Ha en bra kommande vecka 👍👍

Kommentarer:

1 Christel:

Mysig morsdag ni hade :)

Ja, det var en riktigt trevlig kväll. Jag är rätt kass på att vara social, så det kändes bra att denna middagen blev till.

Nej, den var jättelätt att göra. Jag ska se om jag hittar länken och kan lägga den på min blogg.

Kommentera här: