Mission impossible

Nu ikväll har jag och mannen varit på bio. Vi såg mission impossible. Det är en film jag har velat se på bio. Jag gillar alla de filmerna. Att det är Tom Cruse som har huvudrollen gör inte saken bättre. Tycker han ser bra ut fortfarande fast han börjar att komma till åren.
 
Den kvinnliga huvudrolls innehavaren är en svenska, det hade jag ingen aning om. Den ena manliga birollen är också svensk.
 
Både jag och Jonas gillade filmen. Den var jätte bra, helt klart värd att se på bio.
 

Kommentarer:

1 Margita:

Fasligt vad ni gått på bio sista tiden. Roligt!
Kiviks marknad verkar kul tycker jag. Skulle gärna gå på den nån gång.

Förlåt för sent svar på din kommentar. Du undrade om jag badat i havet. Japp, det är havet. Och firat sonen gjorde vi nu i helgen! Härligt att träffa barnen!

Ha det bra!

Kommentera här: