Dag 2

Uppdateringen med bloggen har inte gått som planerat. Varit dåligt med internet på båten.
 
Lördagmorgon startade vi tidigt med en god frukostbuffé. Jag skulle vara redo och klar så jag kunde gå ut på däck när vi åkte bland fjordarna.
 
 
Helt underbart 😃, så fint.
 
När vi kom fram till Oslo gick vi av för att besöka den norska huvudstaden några timmar.
 
 
Vi tog en tur upp till slottet precis som alla andra turister.
 
 
Var en bra backe att gå upp för så lite träning blev det.
 
Vi gick även till operan och gick upp för den backen för att titta på utsikten och den var inte att leka med. 
 
Vi hade en mysig dag i Oslo fast det var ingen huvudstad jag blev så impad av. Trodde huvudgatan skulle vara större och mer att se.
 
Sedan gick vi till båten för att slappa ett tag. 
 
 
Sedan gjorde vi oss redo för kvällen.
 
Min favorit drink fanns på båten, gott
 
Bubbel är också en favorit
 
 

Kommentarer:

1 Annelie:

Vilken underbar tur ni hade med vädret..

Njää,, jag är inte heller något såå överförtjust i Oslo och sen äré alldeles för dyrt.. :o((
Jag vill det ska vara billigt dit jag åker, så jag kan unna mig det jag vill ha.

Vad har du för favoritdrink..??

Ha en finfin kommande vecka.. // Annelie

Kommentera här: