1 Advent

Idag är det 1 advent känner att jag är inte ens där och har den känslan att julen står på glänt. Jag gillar december månad med alla roligheter.
 
Den här buketten kom min man hem med som veckans bukett. Så första veckan kom han i håg det 😀.
 
1 advent
 
Dagen började med att Ronja skulle på kalas på Jump. Därefter så tog jag och Ronja oss till museet. Där var det Jul på slottet. Väldigt trevligt men kan säga att vi var inte själva där.
 
Ronja
 
Trött tomte
 
Efter museet så tog vi oss en tur till Gustav och kollade läget. Sedan tog vi oss hemåt eftersom Ronja inte kände sig på topp.
 
Det här goda kom min man hem med men det får vi spara till nästa helg 😀.
 
          Ha en fortsatt trevlig 1 advent

Kommentarer:

1 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Vilken fin bukett :)

2 Therese:

Hoppas ni haft en bra första advent 😊

3 Annelie:

Vilken tur ni har som inte behöver köpa ert godis.. ;o))

Ha en jättebra måndag.. // Annelie

Kommentera här: