Kultur

Nu är vi åter hemma efter en hel dag på wift. Jag och mannen bor längst upp så wi FI fungerar inte så bra på rummet. Så nu sitter jag i trapphuset 😂😂😂.
 
Även en dag som mannen fått bestämma men nu är det slut på det äventyret 😀.
 
Underbart väder så vi har gått men det gillar jag 👍. 
 
Vilken utsikt och vädret blev bara bätttre och bättre.
 
Idag fick min älskade man sin rundtur på Anfield.
Så detta blen dagen utflykt eftersom vi inte hade  match.
 
Innan turen var vi på denna höjd. Jag som trodde att jag hade kondis den var nog bara till att glömma 😂😂😂, får väl träna mer?
 
Fin buckla den kunde man ta kort med men vi gjorde inte det.
 
 
Efter mannens önskningar så tog vi en guidad tur på Anfield. Detta var vår guide, Jonas ville ha en hel dag med henne fanns ingen som ställde så mycket frågor som min man 😀.
 
 
Helt sjukt hur mycket pengar det kostar att ha en plats. Här får bara det fina folket sitta och då menar jag inte de som har pengar i Liverpool.
Igår var Daniel Craig på denna plats undras varför  jag  inte fick foto med honom 😂😂😂.
 
Sedan fick vi prova dessa stolar med värme och allt där satt vi.
 
Fast dessa stolar var mycket bättre, de är spelarnas på bänken.
 
Vilken dag i morgon väntas andra äventyr😀
.
 
Klockan är inte så mycket men man sover gott aldrig lagt mig så tidigt och somnat. Fast roligt har vi 👍👍👍
 

Kommentera här: