Liverpool

Resan har gått mot sitt slut och vi är hemma igen efter några underbara dagar.
Var inte hemma förrän 01:30 i natt så en aningen mör idag.
 
Vi upptäckte en del i Liverpool de sista dagarna.
 
 
Vi tog en busstur runt staden hope on hope off tur.
 
Detta är den största katolska kyrkan i Liverpool. Går in ca 2000 personer.
 
 
Vi var på ett museum och såg dessa fina snäckor.
 
Det finns en bargata med massa olika pubar som går i Beatelse stil. 
 
Så Cavern club fick vi prova på.
 
 
Jag och John 
 
Kvällen avslutades med fotboll, då såg vi Liverpool - Bournemooth.
 
Var inte sånt ös på denna matchen men vi fick upplevelse. Matchen slutade som ni vet 2-2.
 
 
Fast nu har vi provat på att se fotboll  och det är en upplevelse. Så det ska vi göra fler gånger 😀.
 
Det här är ett band som Jonas satt och lyssnade på gatan. Han tror att de kan slå så han köpte två skivor av dem. Så lägg Key West på minnet 😀.

Kommentarer:

1 Annelie:

Tack för din rundvandring på er resa.

Jonas ser väldigt nöjd ut när han står med sin goa öl på pubarna.. :-D

Ha en fin lördag.. // Annelie

2 Christel :

Så mysigt ni har haft det. Var ni iväg i en vecka?

Jenny mår inte heller så bra. Hon har problem med tvångstankar, som nu utlöst panikångest. Hade hon fått rätt hjälp från början, så tror jag att hon hade sluppit panikångesten.

1500 kostade den i engångskostnad, för alla redskap, mm. Sen kostar den 400 kr/år. Idag har jag varit där och gödslat. Senare i nästa vecka så ska jag sätta potatis och lök. Om några veckor ska jag börja så sallad, rädisor och lite annat.

Kommentera här: