Manchester

Igår gav vi oss av tidigt till Manchester.
 
Vi tog bussen från Liverpool - Manchester smidigt och bra och även sköna stolar. 
 
Vi gick runt och tittade i staden eftersom vi aldrig varit där.
 
I Manchester fanns Hard Rock Café ett ställe min man gillar köper alltid sig en ny tröja på varje Hard Rock café som vi hittar.
Så lunchen intogs givetsvis där. Jag fick frågan om jag ville ha lökringar till min mat? Ja det är gott tänkte jag.
 
Lite fler än vad jag hade tänkt 😂😂😂.
 
Sedan bestämde vi oss från att gå från city och ut till arenan. Kan ju säga det var en bit men då rör vi oss i det härliga vädret.
 
Kvällen skulle sluta med fotboll Manchester - Everton.
Vi letade upp en pub för att se stämningen inför matchen. Den fick vi verkligen uppleva, fullt ös med mycket sång. Jag funderade på jobbar inte människorna när det är matchdag?
 
Jag ville se Zlatan och det fick jag göra. 
 
Zlatan och jag 😂😂😂
 
 
 
Ingen höjdarmatch men stämningen är alltid stämningen. Några minuter kvar Manchester ligger under med 0-1, det blir staff till Manchester. Då kliver kungen fram och sätter straffen i mål, jag säger bara Zlatan vem annars ?

Kommentarer:

1 Annelie:

Mmm,, att se en engelsk match på plats slår nog allt.
Snygga dina skor är... gillar verkligen färgen också matchar du ju med toppen till.

Ha det bäst.. // Annelie

Kommentera här: