Fotboll

Idag har det varit ännu en hård tag, tror fotbollslivet tar kol på mig 😂😂😂. Är så trött och klockan är inte så mycket 😀.
 
Vi började dagen med en super god frukost på hotellet. 
 
Sedan bar det iväg till den legendariska träffen, mycket trevligt😀. Engelskan är inte min starka sida men jag hängde med bra ändå.  Jag har en man som ställer hundra frågor 😂😂😂så jag kan prata med honom sedan.
 
 
 
 
Det här är en gamal Liverpool spelare tyvärr fick han inte spela i Liverpool så länge😔.
John Aldridge
 
 
 
 
 
 Rundtur igen min man älskar detta 👍
 
 
 
 
John vår gudie
 
Omklädningsrummet här kom vi inte sist, Jonas är så nöjd. Vilka stolar för att byta om. Vi var på rundvandring för fyra månader sedan och vilken skillnad. Två helt olika 😀
 
Mannen ville se omklädningsrummet och det fick han idag 👍
 
 
Nu är det dags att gå ut i spelargången 😀
 
Detta är spelarnas stolar, tänk om man hade en sådan 😜😜😜.
 
 

Kommentarer:

1 Annelie:

Va häftigt att få uppleva detta, när man är sååå fotbollsintresserade som ni är.

Ha det allra bäst.. // Kramen Annelie

PS. Vi kanske ska försöka att få till en fika-träff nu i höst.. DS

2 Marie:

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Även om jag inte är så fotbollsintresserad så hade jag nog tyckt det var väldigt häftigt ändå!!

Kommentera här: