Palmfestivalen

Dagen började med fotboll för mig, Ronja och pappa 😀, Jonas jobbade.
 
När Jonas kom hem var tanken att vi skulle gå på bio eftersom det var ett tag sedan 😂😂😂.
Fast så blev inte fallet. Ronja ville till Palmfestivalen för hon hade hört att det skulle finnas älgkebab. Det är en favorit och det hittade vi inte under Malmöfestivalen. Så vi åkte dit i stället. Första gången jag var där. Hur många år har den funnits?
 
 Ronja med sin mat
 
Vi gick runt och tittade men trodde inte de skulle stänga så tidigt på huvudgatan. Så vi hann inte testa all mat vi hade tänkt oss 😳😳😳.
 
Den här köpte Jonas och jag smakade riktigt god.
 
Burgaren är Jonas brossa som säljer denna. Där var det folk och det verkar vara en favorit 👍.
 
Nu blir det snart sängen är så trött men varit en härlig kväll med skönt väder 💤💤.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Annelie:

Ååå, ni var här.. jag tror det är 41 eller 42 år marknaden har funnits. Men i år var det sämre än sämst.. :-(

När stängde de på huvudgatan..??

Trevlig söndag.. // Annelie

2 Anonym:

Den har funnits i massor av år, redan när jag var liten men hette då Mikaeli marknad.

3 Marie:

Va kul med massa olika festivaler runt om er. Det saknar jag lite här uppe. Vi har dock en internationell matmarknad i slutet på maj och sen en parkfestival, dock inte alls mycket matnyttigt på den tyvärr..

Kommentera här: