Julklapp

Jag har redan fått en julklapp i förskott av min man 😀. Förra veckan var vi på en underbar kväll 👍.
 
 
Började kvällen på Elysee med god mat. Har ni någon favorit mat på era resturanger? Jag har oftast någon favorit på de resturanger jag går på. Så på Elysee blev det torskrygg den är så god där med dessa tillbehör.
 
Efter en god middag gick vi vidare till Malmö live för att se Stjärnklart 😀.
 
 
 
Har ni sett underhållning på Malmö live? Tycker de har sådan bra akustisk där så ljudet blir så bra där. Sedan var det inte vilka artister som helst Måns, Carola, Petra, Loreen och Ace Wilder. David var kvällens programledare/ underhållare.
 
Petra & Måns
 
Loreen 
 
Fast enligt mig finns det ingen som slår Carola här i Sverige med den rösten hon har. Vilken känsla när hon står där framme och sjunger.
 
Behöver jag säga mer om denna kväll och julklapp ?

Kommentarer:

1 Annelie:

Men, vilken mysig julklapp.
Ni är fantastiska på att hålla koll på vad som händer i Malmö.
Vi har sagt tusentals gånger att vi ska kolla vad som finns, men vi har bara varit en endaste gång till Malmö Arena och jag har varit dit två gånger.

Ha en finfin Lucia-dag.. // Annelie

Kommentera här: