Vegetariska dagen

Idag är det vegetariska dagen. Har ni firat den? Gillar ni vegetarisk mat?
 
Jag gillar vegetarisk mat det kan jag beställa inbland när jag går ut och äter. Fast min familj tycker inte om det. Så de gillar inte när jag föreslår en vegetarisk dag.
 
 
Jag kan rekomemdera raggmunkar med morot/majs och lite pressad citron sallad till.
 
Här hemma blev det även stekt fläsk och bacon till 😀.
 
Till mellanmålet i kväll 
 
 
gjorde jag en vegetarisk omelett med lök & tomat, super gott 👍👍

Kommentarer:

1 Annelie:

Jag gillar också vegetarisk mat.
Har varit och ätit på en vegetarisk bufférestaurang i Göteborg ett par, tre gånger... jisses vad mycket gött det finns.
Jag älskar att göra omelett med körsbärstomater, svarta oliver och ost som legat i saltlag.

Ha en finfin torsdag.. // Annelie

Kommentera här: