Sjukstuga

Då har det blivit sjukstuga här hemma.
 
Hampus blev sämre under söndagkvällen/ natten med kräkningar. Vet inte vad han åkt på men det var inte som vanlig magsjuka. Det är över på någon timme och intensivt. 
 
Han kunde i alla fall inte flyga hem på måndagmorgon det hade han inte krafter till. Han är här hemma men på bättringsväg så i morgon planerar han att kunna åka.
 
Fått haft honom hemma någon extra dag 😀.
 
Igår kväll när jag skulle lägga mig så hade jag sånt kli i halsen. Har hållt på hela natten så det har inte blivit mycket sömn. Huvudvärk, förkylning, lock i öronen och allmänt kass så fick jag stanna hemma idag.
 
 
Blir inte många knop gjorda idag. Ska bara ta det lugnt och vila mig och hoppas jag är på benen i morgon igen 👍.
 
Hoppas de övriga klarar sig! Det lät som Ronja också börjar bli förkyld men hoppas det stannar där. 

Kommentera här: