Bad

Idag vaknade man till en underbar dag med solsken. Tyckte klockan tickade iväg alldeles för fort så jag tyckte det blev försent att ta bussen till stranden. Så jag gick till Barabadet.
 
Tänk att man har så stora barn så man får gå dit själv. Fast sedan kom Ronja och höll mig sällskap. Fast man behöver inte springa runt och sitta som en hök längre 😀.
 
 
Skönt med ett dopp
 
Ronja avslutade med en favorit innan vi gick hem.
 
I morgon har Jonas ledig dag så då hoppas man på fint väder och en tur till stranden. Fast tyvärr så verkar det som om vädret skall bli dåligt 💦💦.

Kommentarer:

1 Annelie:

Är det en uppvärmd pool där..??
Gött med glass.. håller med Ronja.. :-)

2 Marie:

Så skönt med stora barn. Mina är ju så små så än så länge har jag bara vågat mig till stranden ensam med dem en snabbis för kvällsdopp då det inte varit så många på stranden. Obehagligt att ensam hålla koll på tre stycken samtidigt kan jag tycka.

Kommentera här: