Vinst

Ja, vad skall man säga? Idag kan man väl säga att man vann mer än ett choklad 😂😂😂.
 
Trodde aldrig att jag skulle vinna med så många tävlande. Så jag skickade in bara och vann😀.
 
Hade en man som blev skit glad, han tog föregivet att han fick följa med 😜😜😜.
 
Så nu får man se Liverpool igen men tur motståndarna har varit olika. Jag gillar fotboll och det är en sådan stämning men jag är inte Liverpool fans men jag står nog ut 😳😳. Tävlade för jag vet att mannen kommer älska denna resan. Vi kan gå på rundtur på arenan men det gjorde vi sist men han vill gå igen, roligt 😂😂😂.
 
Så nu får vi några dagar tillsammans trots allt när vi inte får så många dagar tillsammans på semestern👍👍.

Kommentarer:

1 Bea:

Men guuuu så roligt! 😃 Stort grattis 🤗

2 Annelie:

Vilken TUR du har... GRATTIS till denna rediga vinst. Vad skoj för en så fotbollsfamilj som ni är.

Trevlig Helg.. // Annelie

3 Marie:

Men WOW vilken vinst! Stort grattis!
Hoppas ni får en alldeles underbar vistelse!!

4 Svart-Stina:

Wow, vilket flax - grattis! :)

Kommentera här: