Värme

Vi längtar efter sommarvärmen så vi kan åka till stranden. Fast idag har det ändå varit rätt så varmt från och till.
 
Ronja började dagen med en träningsrunda. Under tiden fixade jag frukost.
 
Så gott med en underbar start på morgonen. Tycker om att ha grönsaker i.
 
Eftersom solen inte ville riktigt som vi blev det inget bad. Så Ronja och jag hjälptes åt med ogräset i ena rabatten. Kan säga det behövdes men det är inte min favorit. Sista delen skall mannen få hjälpa till med eftersom vi behöver gräva och fixa om blommor.
 
På em kom både sol och värme var så varm när jag gått min runda.
 
Så vackert 😀
 
Vi avslutade kvällen med att äta kvällsmat ute i det underbara vädret.
 
 

Kommentarer:

1 Annelie:

Mums, vilka goda maträtter du lagt ut bilder på.
Ja du Vicki,, vart ÄR värmen..??
Man blir ju rädd för att vi är snuvade på en fin sommar i år, eller så kommer den veckorna 29, 30 & 31 ;-)

Ha det bäst.. // Annelie

Kommentera här: