Livet

Är det så här livet känns utan barn?
Mannen jobbar, Ronja är på träningsläger och Amelia på äventyr 😀.
 
Igår var jag på bio med min kompis Jessica. Vi såg äntligen den efter längtande filmen
Den var så bra precis som alla sagt och jag håller med att tvåan var bättre än ettan fast ettan var så bra 😀. Längtar till trean 😀.
 
Efter bion blev det middag på Pinchos.
 
Började med ett glas cava 👍. Sedan god mat som vanligt.
 
Kvällen fortsatte på olika ställen men trevligt var det.
 
Idag när jag vaknade var jag själv hemma, fy vad det känns konstigt.
 
Fast jag har bestämt mig idag gör jag som jag vill,  i morgon tar jag alla måsten. Så jag ska åka in till stan och bara vara 😀.
 
Trevlig lördag 👍👍
 

Kommentarer:

1 Annelie:

Mmm.. visst blir det en otroligt stor omställning när man inte har något / några barn hemma.

Ha en fin kommande arbetsvecka.. // Annelie

Kommentera här: