Loka

Jag lever på vatten det är vad jag dricker när jag jobbar. Gillar inte kaffe, the eller mjölk.
 
Så det blir krana vann 😀.
 
När jag kommer hem på kvällen lyxar jag till det med bubbel vatten. (Jag vet att det är fel enligt tandläkaren). 
 
Så jag har nog provat det mesta 😀.
 
Fast idag höll jag på att dö den nya nyheten. 
Klart man inte dör men vilken smak. Detta är den första Lokan som inte passar mig, trodde magen skulle vända sig.
 
Ronja fick smaka för det är bara vi som dricker bubbel vatten men hon sa också detta kan vi inte dricka.
 
Vill någon smaka har vi nästan en hel flaska full 😂😂😂?
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Christel :

Jag gillar egentligen inte smaksatt vatten, men denna gillade jag.

2 Linda Jonsson:

Men åh! Den är ju jättegod 😋. Kommer garanterat att köpa i sommar. Uppfriskande 😄. Hade lätt druckit upp den åt dig, lite långt att åka dock 😂. Hoppas ni mår bra därnere 💕. Kram!

3 Familjenannorlundan:

Jag skicka denna utmaningen till dig!

Fem saker jag inte kan leva utan:
* Familjen

* Mobilen

* Surplattan

* Stickor

* Garn




Fem saker jag vill göra i mitt liv:

* Ut och resa
* Att gilla att spela bingo
* Lära mig att sticka mönsterstickning
* Ut och tävla

*Gå en kurs men vet inte i vad




Fem saker jag är värdelös på:
* Tålamod
* Baka
* Laga mat
* Stress
* Förklara



Fem saker jag är rädd för
* Döden
* Att det ska hända mina nära och kära hemska saker
* Efter att Donald Trump blev president har jag blivit rädd för att det ska bli ett tredje världskrig
* Att det ska hända något som inte går över med mina händer, fingrar & armar så jag inte längre kan sticka, rida, tävla
* Att det ska bli fel på mina ögon




Jag skicka denna utmanningen vidare till er alla

4 Christel :

Jag gillar egentligen inte smaksatt vatten, men denna gillade jag.

5 Christel :

Jag gillar egentligen inte smaksatt vatten, men denna gillade jag.

Kommentera här: