Fotbollsfest

Idag skulle mästarna från Malmö spela match mot AIK. Som alla vet så var guldet redan i land 🏆🏆🏆. Fast många hade nog hoppats på en riktig fotbollsfest ikväll och att guldet skulle komma hem idag.
 
Fast det var tryck på läktaren innan matchen .
 
 
När sången drog igång ingen himmel är så blå som min. Då var det tryck och flaggorna svajade😀.
 
Första halvlek var det bra tryck både på läktaren och matchen.
 
Amelia, Jonas, Ronja och jag
 
Andra halvlek tyckte jag det både dog ut på läktaren och på planen. Blev lite håll i gång mellan varven men annars ingen höjdare. Hade en del chanser men inget mål. Så 0-0 slutade denna heta match.
 
Ronja och jag
 
Efter matchen trodde jag det skulle bli lite drag eftersom guldet redan är säkrad och det var hemma match men så blev det inte. Verkar som det sparas till sista matchen😀. 
 
Får vi se om vi går, ska ni gå?

Kommentarer:

1 Marie:

Men åh vilken härlig stämning i alla fall. Lite mäktigt för mig att bara se bilderna då jag inte ens i närheten av har varit på ett sånt sportevent tidigare :)

Kommentera här: