Fredag

Igår var fredagen verkligen efter längtad. Var länge sedan jag kände mig så trött och sliten.Så kan säga denna helg blir inte många knop gjorda. Skall bara ta det lugnt hämta energi och vila.
 
Igår var det premiär för julmust, gott. Fast jag måste säga julmust light var inte gott. Inte Apotekarens i alla fall. Jag dricker alltid light men när det gäller julmust får det nog bli original.
 
Vi gjorde hemmagjord pizza. Det är så gott 😀😀.
 
Köpte mig en fin höstbukett, fina färger.
 
Kvällen avslutades med idol. Vad tyckte ni? Tänk vilken makt juryn har. Nikki förstår nog inte sig på musik. För då borde hon skickat ut Kevin för länge sedan. För han kan inte sjunga. Sjunga kan han det kan alla med det låter förjävligt😂.

Kommentarer:

1 Annelie:

Härligt med en "bara-å-vara-helg"
Nä fyyyy Apotekarens light must är hemsk...

Ha nu en härlig söndag... // Annelie

Kommentera här: