Vilken helg

Vilken helg 😀, varit en rolig helg med mĂ„nga skratt 😂😂. Fast intensiv !
 
I fredags trÀffade jag Paula efter jobb. Vi skulle gÄ ut och Àta.
 
Jag Ă„t laxplanka, super gott👍
 
Till efterrÀtt delade vi pÄ en toblaronemusse. VÀldig god men mÀttande.
 
IgÄr lördag kom Jessica till mig pÄ middag. Sedan Äkte vi ut till PGA en stund. DÀr var oktoberfest och ett liveband som spelade.
 
En riktig trevlig kvÀll som avslutades med efterfest. Hur vi nu hamnade dÀr men det fixade Jessica. Jag kÀnde inte sÄ mÄnga dÀr men trevligt nÀr allt inte blir som man tÀnkt.
 
Idag har det varit en lugn dag. KĂ€nt mig rĂ€tt mör och trött đŸ’€đŸ’€.
 
Gjorde söndagsstek idag till familjen, gott.
 
 
 
SöndagskvĂ€llen avslutas med filmmys med Jonas ❀.
 

Kommentarer:

1 Marie:

Vilken trevlig helg du har haft!
Snygg fÀrg pÄ blusen(?) du har.

Hoppas du fÄr en bra mÄndag!

Kommentera hÀr: