Kräftskiva

Igår började dagen med fotboll. Ronja skulle spela match.
 
 
Tjejerna bjöd inte på det bästa spelet så igår blev det en stor förlust 7-1. Fast det är bara att komma igen till nästa match😀.
 
När vi kom hem och fått i oss lite lunch så gick vi upp på Bara IP. Det var Baradagen så massa fotboll. Vi såg derbyt Bara - Skabersjö.
 
Efter matchen var det snabba ryck. Vi skulle till mamma på den årliga kräftskiva.
 
 
Jag hade köpt med en höstbukett till henne. Visst är den vacker ?
 
En som älskar kräftor! Det är Ronja och mamma som äter😀.

Kommentarer:

1 Annelie:

Jaaee,, dessa höstbuketterna är jättefina.

Å, jag älskar kräftor, men det är väldigt sällan vi äter det.. :-/

Ha nu en jättefin vecka.. // Annelie

2 Marie:

Synd med förlust! Bättre kämpat nästa match!

Fin bukett med kålen sådär.
Kul med kräftskiva. Jag gillar kräftor, men har tame tusan inte lärt mig att hantera dem. Så det får nån annan fixa till mig ;)

Ha en bra måndag!

Kommentera här: