Vilken helg 😀

Fredagen började med en hÀrlig dag pÄ jobb. Fint vÀder och helt underbart ute.
 
 
 
Jag jobbade till 17 sÄ efter jobb blev det snabba ryck hem och fixa till sig. Skulle ivÀg och trÀffa mina barndomsvÀnner Mariette och Camilla. 
 
Vi började kvĂ€llen pĂ„ Pinchos dĂ€r vi Ă„t gott 😀. Efter maten gick vi vidare till Paddys dĂ€r KRAM skulle spela. Tyckte det var dĂ„ligt att de började att spela 1 timme senare Ă€n vad dĂ€r stod.
 
KRAM
SÄ kvÀllen blev betydligt senare Àn vad jag hade tÀnkt.
 
Jag och Mariette
 
En super kvĂ€ll med mĂ„nga skratt 😂😂.
 
Lördagen dĂ„ var det dags för Ă„rets cykelfest. Alltid lika spĂ€nnande vem man skall hem till och vem som kommer hem till en. Vi hamnade pĂ„ mĂ„nga roliga stĂ€llen med trevligt sĂ€llskap 👍. KvĂ€llen avslutades pĂ„ Bara IP med dans. Tyckte det var en bra DJ mycket bra musik att dansa till.
 
Idag kl 14 hade mannen bjudit in pĂ„ kaffekalas. SĂ„ vi fick stĂ€da och baka det sista 😳😳idag.
 
SĂ„ vi firade denna kille 😜😜😜
 
Kan sÀga att jag kÀnner mig rÀtt mör nu ikvÀll sÄ det blir förhoppningsvis sÀngen tidigt.
 

Kommentera hÀr: