Sandhammar

Idag var Jonas ledig och då passade vi på att åka till Sandhammar. Mitt favo ställe bara älskar det, känns lite långt att ta bussen dit.
 
Jag, Jonas, Ronja och Hampus åkte dit. Sista dagen/ kvällen med Hampus innan han beger sig till Stockholm igen. 
 
Sallad är en favorit i sommarvärmen idag gjorde jag en pastasallad med korvslantar 👍,gott.
 
Jag och mannen tar alltid en promenad är för varmt att ligga och steka för länge.
Får väl se om jag kommer hit fler gånger i år. Jonas tycker vi kan åka närmre men finns det något finare och bättre?
 
Den är inte så liten men den såg vi vid strandkanten på vår promenad. 
 
Efter några timmar på favostället ville de andra åka hem. Så då fick jag allt följa med.
 
Hem och alla tog sig en sval dusch sedan åkte vi till Intermezzo och åt mat 😀.
 
Jonas och Hampus
 
Ronja och jag
 
Kvällen avslutades med kortspel 

Kommentarer:

1 bylisa.se:

Låter som en toppendag! ☀

Kommentera här: