Ut i det blå

 
 
Idag fick klockan ringa på semestern 😀
 
Lite trött men man är väl som barnen vad skall hända idag?
Min kollega skulle hämta mig 8:15 för vi skulle fira min födelsedag ute i det blå 😀. Med henne vet man aldrig vad som händer. Det var inte bara jag utan två kompisar till. Vi åkte och åkte och jag kan säga jag gissade inte rätt, tänkt rätt länge. 
 
Vi fick ledtrådar efter ett tag sånt gillar hon. Vi skulle dit där Björn Borg, Hasse Andersson och Hugh Grant hade något gemensamt. Till sist kom vi på Torekov och då fick vi nästan rätt. Vi skulle till Hallands Väderö.
 
Många båtar i Torekov
 
Solen sken och underbart väder
 
 
Underbar Ö, första gången jag var där 😀. Har ni varit där?
 
Började med en super god lunch
 
Sedan visade det sig att vi hade fyllt år eller skulle fylla år.
 
Den här fick jag och den skall jag läsa till nästa bokträff 😂😂😂, halleljula ! Jag som aldrig läser böcker och nu skall jag på min första bokträffoch redovisa 😳😳, vone vone.
 
Klättra i sten och klippor, tackar jag semester och Kroatien för 😀.
 
Jag
 
 
Sedan vandrade vi till fyren och där blev det ostbricka.
 
Vi avslutade ön med en glass innan nästa ställe.
 
Sedan skulle vi till nästa ställe 😀. Den här tjejen kan allt är väldig chockad. Svedala kommun kan hon men varenda litet ställe man är på, skriker hon men det är ju där. Jag fattar ingenting 😳.
 
Fast till Tomentens hus behövde hon lite hjälp och vi hjälpte gärna till 😀. Tur det finns GPS för jag visste inte vart jag skulle 😂😂😳 men jag hjälpte roll 👍.
 
En super bra försenad dag med de andra tjejerna har jag haft 😀

Kommentarer:

1 Annelie:

Va mysigt att bli gratulerad på det viset... tur med vädret hade ni också.
Ha en jättefin torsdag.. // Annelie

2 Tess:

Härlig tripp vi fick 😊☀️ titta gärna in i min blogghttps://nouw.com/thessans mvh Tess

Kommentera här: