25 år

Idag har jag varit tillsammans med min man i 25 år❤️. 
 
Jag jobbade länge idag men sedan skulle vi fira lite grann.
 
Det här rosorna väntade på bordet när jag kom hem. Passar helt underbart tills morgondagen 😀.
 
Jag fick ta en snabbdusch när jag kom hem. Sedan skulle vi iväg. Åker alltid till Malmö och äter men idag skulle vi prova något nytt. Så det blev Lomma. Inte riktigt vad jag hade tänkt, inte att det var fel på Lomma men resturangen.
 
Helt underbart ställe 😀
 
Jag hade väl tänkt en riktigt resturang med förrätt, huvudrätt och efterrätt. Fast så blev det inte här 😳😳😳.
 
Här blev det en huvudrätt på plasttallrik med plastbestick, kanske inte riktigt vad jag tänkt. Får väl se det positiva i det negativa blev ingen dyr kväll 😀. 

Kommentarer:

1 Marie:

Grattis till er!!
Låter ändå som ni hade en fin dag/kväll!

Kommentera här: