Isle of Dogs

Jag vet inte riktigt vad jag skall säga om denna film?
 
 
Jag och Ronja såg denna filmen som vår avslutning på vår toppen dag. Jag trodde det var en barnfilm. Det har varit konstiga tider på filmen antingen 11:50 på dagen eller 21:10 på kvällen. Gå så sent mitt i veckan fungerar inte och 11:50 är det jobb och skola.
Tror inte vi kan ta ledigt för detta 😂😂.
 
Så jag frågade när jag köpte biljetter om det är en barnfilm, han sa att alla åldrar kan se filmen. Jo så är det !
 
Så Ronja och jag skulle gå och sedan kom Jonas och överraskade oss ❤️. Så vi tre såg filmen och jag kan säga Ronja var det ända barnet. Inte allt för många på filmen men de skrattade glatt. Jag fattade ingenting vad det roliga var men jag har inte samma humor som min familj. Fast de skrattade inte heller, jag tänkte vi går.
 
Fast då lyste det upp ett sken och man fick skratta. Ronja frågade mig: mamma vad handlar filmen om? Mitt svar vet inte. Jag frågar Jonas vad handlar filmen om vet inte fattar inte det roliga, då skratta jag 😂😂😂.
 
Detta är den sämsta filmen jag har sett på minst de senaste 10 åren och då går jag ändå en del på bio 😳😳😳.

Kommentera här: