Midsommar

Vilken midsommar, vet inte ens om någon tycker den är rolig.
 
Han som alltid har ont skall inte gå till doktorn. När man väl skäller och gnäller går han dit efter många om och men han har haft så ont. Kommer till läkare och blir skickad till röntgen, faktur i svanskotan.
 
Jag halsfluss igen men tror inte den läkt sedan sist eftersom jag fick en allegisk reaktion nu antibiotika.
 
Varit sjuk ett tag men ingen halsfluss är mycket bättre. Känner sig bra och tycker inte riktigt vi är så roliga ikväll.
 
Idag skulle vi vara med våra vänner men tyvärr blev det inte så. Fick åka och handla lite mat.
 
Idag fick alla önska så inget midsommar bord som alla andra.
 
Jag fick inte gå till Killehuset den närmsta midsommarstång jag fick efter lite gnäll
 
Ronja önska sig räksmörgås och det fick hon 😀.
 
Jonas älskar matjessill och det fick han
 
Jag ville ha grillat och fick det så en helt ok midsommar än så länge 😀.
 
Två dagar kvar innan vi skall åka kampen mot klockan men vi lär åka vi har våra metoder 😂😂

Kommentarer:

1 Christel :

Tråkigt att er midsommar blev sån. Men snygg klänning 👍 Jag har en likadan.

Kommentera här: