Helg

En helg med massa roliga äventyr 😀. Fredagen började med en träff med Jessica på den grekiska restaurangen.
 
Maten var så god men tyvärr var servicen under all kritik denna kväll.
 
Sedan blev det en tur upp i stan.
 
Det här är kanske någon teater att se 😂😂.
 
På Bishops arms provade Jessica en ny öl. En kompis till Hampus som bryggt den 😀.
 
Lördagen blev det tyvärr inget strandhäng som jag hoppats på. Vädret visade inte sig allra bäst. Fast vi åkte till Västra hamnen och tog en promenad.
 
Hemma på kvällen gjorde vi founde.
 
Till efterrätt hade vi köpt en god bakelse. Var så uppfriskande.
 
Söndag stod det morsdag och fotboll på schemat.
 
 
Fina presenter väntades på morgonen.
 
Sedan blev det match för Ronja. Efter det blev det nästa match. Jag vann biljetter till MFF.
 
Var inte så mycket att se för de levererade inte bra 😔😔.

Kommentarer:

1 Annelie:

Hihi, varje gång jag ser dina bilder på fondue, så tänker jag att det MÅSTE vi göra någon helg. Har inte blivit av ännu.. :-/

Irrk, vilken mörk öl din väninna drack. Usch jag tycker mörk öl smakar som tjära luktar.

Ha en jättefin fortsättning på sommarveckan... // Annelie

Kommentera här: