Vinst

Igår var det äntligen dags för vinsten som jag vann någon gång under förra året 😀. Jag vann en konsert där Ted Gärrestad skulle hyllas. Så jag bjöd med min man eftersom den var för två personer.
 
Jag började med att hämta Jonas när han hade slutat jobb. Så skulle jag bjuda han på mat innan vi skulle iväg.
 
Vi bestämde oss för att testa den nya grekiska resturangen.
 
Vi blev väldig nöjda med vår mat och service.
 
Därefter gick vi ner till Malmö live för att hämta ut mina biljetter. Vi var jätte nöjda med våra platser. Jag gillar det stället tycker akustiken är så bra där 👍.
 
Jag & Jonas
 
 
Tyckte de gjorde en riktigt bra hyllning till Ted. Janne Schaffer gjorde det riktigt riktigt bra man förstår att han kände Ted väl.
 
Vi var nöjda med vår dag god mat och en bra hyllning 😀

Kommentera här: