Farväl

Idag var det den stora dagen kommen den dagen som jag inte ville skulle komma. En tuff dag men en fin dag som gick mycket bättre än vad jag trodde.
 
De hade gjort det så fint med alla blommor. Jag älskar blommor så det skulle finnas.
 
Trodde inte att urnan var så stor men det var den. Sedan fick vi inte glömma kepsen och jag hade beställt en av hans låtar 10000 röda rosor men det blev svårt att beställa så vi nöjde oss med 10 😉.
 
Jag gjorde inte som alla andra och hade en handbukett med röd ros. Jag tog lila för han visste att det är min färg.
 
Så därför gick mina blommor i lila med orange som är höstens färg och där är vi nu.
 
Efter själva gudstjänsten så hade vi urnsättning. Där jag och Morgan hissade ner urnan tillsammans.
 
Det blev många blommor som fyllde hålet och fullt var det.
 
 
 
En del av alla fina blommor.
 
TACK till alla som kom, hedrade och var med oss i våra tankar 😀👍
 
Min familj avslutade kvällen med en begravningsmiddag 👍.

Kommentarer:

1 Annelie:

Jag beklagar verkligen er sorg, måste vara fruktansvärt jobbigt att förlora en förälder. Mycket fina blommor.
Ha det så bra som du kan ha det i ditt sorgearbete, Kramen Annelie

Kommentera här: