Nyår

Då har vi inlett 2019 och hoppas på ett bra sådant 👍.
 
Hur firade ni nyårsafton ?
 
Jag startade min dag med ett nyårpass och det var jobbigt. Jag var helt slut.
 
När jag kom hem så åkte vi och fixade lite saker som vi fattades till maten.
 
Sedan gjorde vi dagen/ kvällen lite annorlunda mot vad vi brukar göra. Jonas var ledig hela dagen så vi startade em med att gå på bio.
 
Vi såg Bumblebee 😀
 
Mer info om filmen kommer i ett annat inlägg.
 
När filmen var slut så åkte vi hem och lagade 3- rätters. Ronja var det ända barnet som åt hemma.
 
Doftar ljuvligt
 
Förbereder dukningen 😀
 
Jag och Ronja 
 
Jonas
 
Då var vi redo för mat 👍
 
Efter vi fått undan maten spelade vi Bingolotto en stund. Innan vi skulle åka in till Malmö vid Operan och fira in det nya året.
 
Rickard Söderberg plus en tjej sjöng låtar innan 12- slaget. Riktigt trevligt och vilket fyrverkeri av Malmö stad. Första året som vi inte köpte några raketer själv.
 
Gott Nytt År ser vi fram mot 2019 ❤️

Kommentera här: