Matträff

Har varit många träffar nu på sistone.
 
I fredags var jag ute med Jessica. Vi bestämde oss för att pröva ice och äta där. Mycket mat att välja på .
Det blev en helkväll där eftersom vi hade jätte roligt.
 
 
Jessica
 
I måndags var det dax för nästa träff och det var med Camilla.
Vi bestämde oss för en indisk restaurang på Möllan. Där vi kunde sitta ute och njuta. Maten var god men påminner lite om thaimat men andra kryddor. Jag åt kyckling & ris och det har jag ätit rätt mycket kände jag.
 
Igår tisdag var det träff med Mamma. Först blev det shopping på Triangeln. Många affärer att välja på.
Sedan gick vi ut och åt på Persson. De har haft stängt ett tag men öppnat nu igen. Det var ägarbyte så nya som driver stället nu. God mat även där 😃.
 
Så det har varit trevliga dagar man får passa på nu för snart går semestern mot sitt slut.
 
Ha det gott

Kommentarer:

1 Synnøve Kjerstad:

God mat kan man aldrig få för mycket av tycker jag. Men man fastnar lätt i samma rätt. Känner igen det där :D
Kram från nabolandet :D

2 Annelie:

Jag var in och kikade på menyn hos Ice, lät som en restaurang som låter lovande att prova.
Tror jag ska säga det till Göran, att vi kan antagligen åka bussen eller färdtjänsten in och gå dit och äta.

Ha det bäst ... // Annelie

Kommentera här: