19 dagar

Idag är det 19 dagar tills jag går av på sommarsemester 😃. Så nu har nedräkningen börjat och försöker även känna efter känslan. Den finns inte där ännu men kommer nog snart 👍.
 
Så då är det 20 dagar tills vi åker till Thailand och det ska bli så skönt 😃. Vi har bestämt oss för att första stoppet kommer att bli Rayong. Så där har vi bokat boende för fyra dagar. De första dagarna blir mest slapp, sol och bad. Så man kommer ner i varv.
 
Jag har hämtat mitt pass i veckan så jag är redo. Vi väntar bara på att Ronjas med ska bli klart så har vi alla pass igen .
 
Ja, snart är maj månad slut och den har inte bjudit på värme. Så nu väntar man på sommar och sol 🌞🌞.
 
 
 
             Godnatt 😴😴

Kommentarer:

1 Christel:

Hur länge ska ni vara i Thailand? Åker alla barnen med?

Jag vågar inte skriva vad jag ska bjuda på, då jag vet att nån av de som kommer läser, iaf min blogg. Och jag vill att det ska bli en överraskning :)

2 mickis:

Härligt med nedräkning :-)
Så ni åker ifrån Svenska sommaren.., ja det blir säkert helt underbart :-)

Kram ❤

3 Life of Johanna:

Härligt med nedräkning och vackra bilder.

Vi var 16stycken på namgivningen, det är som dop fast utan präst och religion :)

Kommentera här: