Julfest

Igår var jag hemma hos Nui på julfest tillsammans med glada gänget från Värby plus min naturkolleiga Camilla och Marie - Louise.
 
Vi skulle ha knytkalas med massa gott att äta.
 
 
Det blev inte mycket julmat men gott var det och som vanligt åt jag för mycket. Så mätt jag blev.
 
 
Fast jag var bara tvungen att smaka denna efterrätt. Den var så god 👍men tyvärr orkade jag inte äta upp.
 
Efter all god mat så blev det julklappsspelet. Jag tycker det är ett roligt och trevligt spel men jag brukar inte ha någon tur.
 
Fast igår fick jag en vinst med hem 😀. Den passar bra hemma hos mig eftersom alla är choklad tokiga. Jag smakade en när jag kom hem så har jag i alla fall fått en smakbit från min vinst 😉.
 
Suzanne och jag
 
Camilla och värdinnan Nui.
 
Det blev en kväll med många skratt 😂😂😂 och massa prat. 
 
Vi får inte glömma vår kära vän Sven har kommer nog hänga med oss ett tag 😂😂.
 
TACK alla för en super kväll!
 
 

Kommentarer:

1 Annelie:

Trevligt med en sådan kväll...

Ha en mysig 1:a adventsdag.. // Annelie

Kommentera här: