Lördag

Veckorna går i sin fart helgerna lika så. Idag har vi varit på kaffekalas och firat brossas barn.
 
 
Axel 
Han kom ett antal veckor för tidigt.
Glömmer aldrig dagen min brossa ringer mig och frågar efter mamma. Jag och mamma åkte upp på mormors begravning men Morgan bestämde sig för att vara kvar hemma. Tur när ungen vill ut 8 veckor innan 😀.
 
 
Min allvarliga gudson
 
Farmor ville ha en bild på killarna. 
 
Mycket prat om Halloween och igår firades det de i skolan. Ronja är inte den typen att klä ut sig.
 
Igår blev jag chockad när jag kom från jobb och hon såg ut så här. Hon brukar inte vilja göra något.
 
Många turer när halloween ska firas för vi alla vet 31/10. Fast när är den i Sverige? Inga har kommit hit så godis står kvar.
Fast Ronja gjorde världens finaste pumpa.
 
 
I år fick hon göra allt själv. Inte lätt med äldre syskon.
 
Hon jobbar vidare.
 
 
Den blev super bra till kvällens mys.
 
Glöm inte detta i natt 😀

Kommentera här: