Magsjuka

Det var inte så här jag tänkte tillbringa min sista dag på jobb.
 
 
Med magsjuka och feber.
 
Hade ont i magen igår men tänkte att jag ätit för mycket gott. Sedan började eländet. Hållt på i 12 timmar förstår inte vad jag fått för magsjuka ?
 
Brukar inte hålla i så många timmar och jag brukar inte få feber.
 
 
Så idag har jag mest tillbringat dagen i min säng. Fast det är dags att börja bli människa.
 
Kan ju säga har inte tid att ligga här. Kampen mot tiden & julafton börjar nu också för att se om de andra klarar sig. 
 
4 dagar kvar till julafton 😀.

Kommentarer:

1 Annelie:

Nämen fyyy... hur mår du idag..??
Jag glömmer aldrig... 2 år när vi varit hemma hos mamma och pappa, så har jag blivit magsjuk.
Men, de har lyckats hållit sig friska, som tur har varit

Håller tummen att resta av din familj klarar sig..

Krya på dig.. // Annelie

2 Marie:

Åh nej! Krya på dig!!
Kram!!

Kommentera här: