Magsjuk

Efter en super kul helg så blev det en oväntad vändning. Igår kväll när jag skulle lägga mig så kände jag att magen inte mådde så bra. Trodde först att det berodde på att jag ätit något. Vi åt kinamat till kvällsmat och det kan min mage reagera på men samtidigt så hade jag varit duktig och inte beställt något friterat.
 
Fast sedan satt min mage igång och magsjuka var ett faktum.
 
Jonas hade magsjuka förra helgen men om han skulle smittat mig borde jag fått det tidigare?
 
Hoppas nu bara att tjejerna klarar sig.
 
Så idag får man ligga nerbäddad och tycka lite synd om sig själv.
 
Det som är bra är att det går över på någon timme men sedan får man hålla sig hemma i 48 timmar för att vara smittfri.
 
Ha en härlig måndag

Kommentarer:

1 Annelie:

Men fyyy... jag hade nog en lätt variant av den i lördags.
Började med att jag inte ens åt upp min lunch, en varmkorv med bröd, kastade ungefär halva.
Sedan började jag må lite illa, trodde det var en dumpning att jag hade ätit lite för fort.
Men, magen jobbade på,,, sedan fick jag rulla in på toaletten, två gånger.
Senare på kvällen var det bra igen.
Men, jag åt ingen mer mat på lördag,, provade med te och ett par skorpor,, men då fick jag rulla in igen.

Krya på dig..

2 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Usch då! Krya på dig!

Kommentera här: