Havshotellet

Denna onsdagmorgon var jag uppe tidigt. Jag och Jonas skulle iväg och ha egentid efter allt jobbande. I Alla hjärtans dag present hade jag gett Jonas en hotellövernattning. Vad kunde då bli bättre denna dag?
 
Vi åt en god frukost hemma och sedan packade vi ihop och gav oss iväg. Helt underbart väder 🌞. Vi skulle till Havshotellet i Limnhamn. Ett litet annorlunda hotell eftersom inget rum är likadant och alla rum är inredda efter olika fartyg.
 
Så mysigt när vi kommer in i entren till Havshotellet.
 
Vi checkar snabbt in så vi kommer ut i det härliga vädrer. Tar oss en promenad och letar efter en god lunch.
 
Vi hittar en Thairestuarang som vi bestämmer oss för.
 
Jag beställer kyckling i röd curry super gott och starkt me likes. 
 
Fina små bubbelvattens flaskor.
 
Sedan blev det en glass i solen som efterrätt. Behöver jag säga hur mätt jag blev 😷😷?
 
Sedan blev det en promenad till havet.
 
Helt underbart så fin miljö. Underbart att ladda batterierna med ny energi.
 
 
Här sitter vi och njuter av solen och tar en vätskepaus. 😄

Kommentera här: