Sommar

Nu längtar man efter att sommaren skall komma med sol och värme. Efter en intensiv jobbvår skall jag njuta av ledighet denna sommaren. Alla dessa härliga midsommarblomster som lyser upp så fint. Tyvärr är de nog utbolmande till midsommar men vi håller alla tummar för att det inte blir så.
 
Jag längtar efter stranden. De dagar jag varit ledig och tänkt åka dit har det inte varit fint väder. Men sedan blir det strålande sol senare på em. Vi har i alla fall varmt så man kan gå i korta byxor och sandaler. Bara det är skönt 👍🥰.
 
Idag passade jag på att njuta på bryggan och tanka ny energi på min promenad.
 
Är så många fina platser som är så vackra när allt blommar ut.
 
Har ni gått på semester ännu? Eller när skall ni ha?
 
Vi skall ha lite minisemester nästa vecka men huvudsemestern börjar inte förrän v 30.
 
Önskar er alla en trevlig helg 🥰
 

Kommentarer:

1 Cecilia:

Sverige är vackert året runt med alla vackra färger!

Kommentera här: