Lunch

Igår var jag och mannen och lunchade på dotterns skola med mina svärföräldrar. Som ni vet så går dotter restuarang och livsmedel. Vilken mat och så billigt!!! Vill ni luncha så gå dit. Två rätters för 70kr då får du välja förrätt / huvudrätt eller huvudrätt / efterrätt . Vill man ha tre rätters 98kr, jag tog det. Behöver jag säga hur mätt jag var?? Innan maten fick man salladsbuffé och bröd,för mig var det en fyrarätters. 
 
 
Dottern serverade oss så klart !!
 
 
Alla åt vi olika men till förrätt åt jag en svampomelett med tomat & sallad, så god. Den bästa jag ätit och då gör jag ofta omelett själv.
 
Till huvudrätt åt jag kokt lax med goda grönsaker och potatismos.
En mätt mamma men vem kan missa efterrätt när det är choklad med ?
 
 
De gjorde även iste inte min favorit men de hade tävling vem som sålde flest. T.o.m jag gillade deras iste , sedan att dottern vann var ju bara toppen 👍👍.

Kommentarer:

1 Christel:

Oj, det var billigt. Efterrätten tycker jag ser så häftig ut!

2 Anonym:

Så gott det lät och vad roligt att ni får komma och äta på Amelias skola! //carro

3 Liten Uggla:

Vad kul! Det blir nog fler såna tillfällen misstänker jag :-) Har ätit på flera av Göteborgs restaurangskolor genom åren och det är alltid prisvärt! Och jättegott! Önskar dig och familjen en fin Valborg! Ska ni göra nåt speciellt? Här blir det lugna gatan, håller mig hemma, ungarna skall också vara hemma, min äldsta tar ju studenten snart och hon har så himla mycket plugg så det blir en riktig plugghelg nu. Kram från mig! ♥

Kommentera här: