Bio

Ikväll har jag, Jonas och Ronja varit på bio.
Kan ni tänka er vi hade ett presentkort som gick ut så det vara bara att slå till. Tror aldrig det har hänt. Jag har inte alltid koll på presentkorten eftersom det sällan är jag som får de 😀.
 
Fast idag såg vi
 
Pirates of the Caribian ....
Har ni sett den?
Detta var nr 5 i ordningen. Den filmen som kom innan denna filmen kom 2011, känns inte som det gått så många år sedan sist.
 
Vi tyckte denna filmen var bra. Så den är klart sevärd på bio.
 
Skådisar som är med i filmen bl.a. är Johnny Deep, Kaya Scodelano och Javier Bardem.
 
 

Kommentarer:

1 Annelie:

Nääee,, jag har också lite svårt att ha koll på presentkort... många jag har fått kastat för de har gått ut.. :-(

Vi har inte sett någon av dessa filmer,,, ingen av oss är så jättemycket för den typen av film.

Ha nu en jättefin söndag i sommarsolen.. *kikar ut och vad nu då,, solen var ju här NYSS*.. // Annelie

2 Marie:

Jag har faktiskt inte sett någon av Pirates.. filmerna.

Nej, tyvärr ligger vi i skilsmässa. Barnens pappa har ett tillfälligt boende tills han så snart hittar eget. Svårt i bostadsbristen i vår stad.

Kommentera här: