Midsommarhelgen

Då var midsommarhelgen över för detta året. Hur har ni haft det? Har ni varit hemma?
 
På midsommarafton så jobbade Jonas först och Hampus skulle iväg på sitt håll.
 
Ronja, jag och Hampus.
 
Vi skulle åka till våra vänner i Åkarp Jessica och Roger för att fira midsommar.
 
 
Vi hjälptes åt att fixa all maten
 
Gott med nypotatis, gräddfil och gräslök
 
Vi hade en jätte trevlig kväll med många skratt 😂😂😂.
 
TACK Jessica och Roger för en trevlig midsommar !
 
Får vi försöka få till en träff med middag och skybar😀.
 
Lördag höll vi på här hemma med städ och tvätt. Jag gick till farmor också en stund.
 
Ronja bakade 😀
Jessica min andra kompis kom hit på middag och satt och pratade bort någon timme. Sedan var den dagen till ända.
 
Igår söndag blev inte många knop gjorda en riktig slappdag. Hampus lagade kvällsmaten till oss.
 
Ha en skön vecka själv njuter jag av semestern.

Kommentarer:

1 Marie:

Vi spenderade vår midsommar på ett bokat vandrarhem. Bara min familj (mamma, syskon och syskonbarn) Mamma lagade middag och vi hade det riktigt trevligt!

Låter som din helg var riktigt toppen :)

Kommentera här: