Vinst

Igår var vi i Trelleborg och skulle träffa en bloggvän till mig, Annelie. Hon hade beställt kakor av Ronja, tack för det 😀.
 
Samtidigt hade jag vunnit bröd som jag skulle hämta. Det var inte så långt ifrån de så vi hade bilen kvar där de bodde så hade vi sällskap upp till stan.
 
Riktigt trevligt att träffa de, vi träffade även hennes man Göran.
 
Jonas stod och pratade med de medans jag hämtade min vinst.
 
Hade vunnit bröd från detta caféet.
 
Riktigt goda surdegsbröd. Det ena var bara med mjöl och det andra med flingsalt och olivolja. Det med flingsalt var rätt salt.
 
Efter vi gått en runda på stan så bestämde vi oss för att luncha i Trelleborg. Vi åt på Istanbul.
 
Jag tog pizza den var så god 👍.
 
Vi åkte vidare till Smygehuk. Jonas och Ronja ville ha glass.
 
En härlig dag med underbart väder 😀.
 
Så ett underbart avslut på denna intensiva helg.

Kommentarer:

1 Annelie:

Jätteroligt att få träffa er,, hoppas på att det blir fler gånger. Synd vi skulle iväg, annars så hade vi ju bjudit på fika.

Bra att ni vart nöjda med maten, Smyge händer vi också åker till, bara för att äta glass och strosa runt där.

Ha nu en trevlig dag.. // Kramen Annelie

Kommentera här: