Lördagen 6/5

Igår var vi uppe tidigt eftersom det stod fotboll på schemat. Ronja hade match i Lund.
 
 
 
Det var en helt underbar dag solen sken och det var ca 17 grader. Det blev stor seger till Ronjas lag 👍.
 
Vi kände inte för att sitta inne i detta underbara väder så vi åkte ner till Ribban för att titta på Toughest. 
 
 
Väldigt intressant men tror nog att det inte är något för mig.
 
Skönt att hålla till vid havet.
 
Vi passade även på att luncha och njuta av solen. Vet inte när man får se den nästa gång 😂😂.
Sedan fick vi ta oss hem eftersom jag skulle på tjejmiddag hos Pia.
 
Där bjöds det på god mat, kyckling är en favorit.
 
Jessica, Alexandra och Cicci
 
Jag och Pia
 
TACK Pia för en trevlig kväll/ natt med god mat & dryck. Tack ni andra med för en trevlig kväll med många skratt.
 
Jag kan säga att jag använde mitt dygn fullt ut med massa roligheter från morgon till natt. Så idag är jag en aningen mör 😳😳. 

Kommentarer:

1 Marie:

Åh va roligt med vinst!
Mina tjejer är för "små" ännu för att räkna vinst i deras matcher (de spelar ishockey) Äldsta flickan går upp på helplan nu efter sommaren och då får man börja räkna. Dock är hon 1 år yngre än laget i sig men det ska bli kul ändå!

Härligt med tjejkväll sådär! Då kan jag förstå att du är lite mör, det får man ju helt klart vara ;)
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

2 Christel :

Vilken heldag du hade igår 👍

Ja, jag odlar bara sånt som jag kan använda i/till maten. Där är visst lite blommor sen innan och jag tänker ha några solrosor också sen.

3 Annelie:

Häftig första bild du fick på Ronja. Vi hade också tänkt oss att åka och kika på denna tävling i Malmö, eftersom Göran´s arbetsplats hade med ett lag, men vi åkte aldrig in.

Mysigt med era tjejträffar,, är det ett och samma gäng som hänger ihop, eller har du en massa olika vänner som träffas då och då..??

Ha nu en fin måndag i detta tråkiga väder.. // Annelie

Kommentera här: