Höst

Det känns  som hösten redan är här och sommaren fick vi inte ens känna av 😔😔.
 
Tycker hösten kan vara väldigt vacker med alla färger så länge jag slipper regnet. Fast det har regnat en hel del.
 
Vilka färger 😀
 
Kolla in spindelnätet med regndropparna i, fint?
 
Idag har jag haft besök av denna goding😀
 
som jag gjort mellis till plus mamma Paula var också med 😀.
 
Här får han klippa 
 
 
Idag är jag och Ronja själva vet inte när min man jobbade kväll sist en lördag men fan så tråkigt det är. Vi saknar dig ❤️.
 
Ronja och jag såg klassträffen fy vad jag skattade😂😂😂. Tur det inte var mina barn som stod där och bytte ut tomten.
 
Tror ni jag fick ont i magen ?
 
Ronja och jag 

Kommentarer:

1 Annelie:

Ja fyyyy vad det har regnat de sista dagarna,,, nu på morgonen verkar det som en liten solglimt vill tränga sig fram. Ja, vi har inget regn i alla fall, får vara glad för det.
Hihi, du hade i alla fall Ronja som sällskap.
Ibland när Göran jobbar eftermiddag / kväll / natt så tycker jag det enbart är skönt att vara själv, även om jag kan vara själv även när han är hemma, bara jag stänger in mig då.

Vilka vackra ögon den lilla grabb har.

Ha en jättefin söndag med vad det nu innebär.. // Annelie

2 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Ja, sommaren bjöd inte dirket på någon härlig värme i år :(

3 Marie:

Ja nu är dörren öppnad för hösten att fortsätta rakt in. Den kan ju vara vacker på sitt sätt. Om solen får skina om dagarna.
Men samtidigt är det ganska mysigt en höstkväll att höra regnet smattra på fönstret och man har tända ljus inne.

Kommentera här: