Pappa

Efter en veckas frånvaro är jag tillbaks.
 
Min pappa gick hastigt bort och det har tagit oss alla hårt. Det är mycket man skall sättas sig in i. Många papper och många man skall träffas. 
 
Har tur som har en faster som är insatt och hjälpt mig mycket vem jag skall ringa och vad jag skall göra. Fast där är säkert mycket kvar.
 
Att han var en samlare och samlade på allt det visste vi men så här mycket är helt ofattbart.
 
I fyra dagar har vi rensat och soterat och det är inte slut ännu.
 
Ett foto på min pappa ❤️.
 
Vi skulle ha kalas för honom samma dag som han gick bort.
 
Smörgåstårta hade han beställt till ett helt kompani.
 

Kommentarer:

1 Annelie:

Men gumman då 😪
Jag beklagar verkligen din sorg, är du det enda barnet..??
Vet ni vad som hände din får, va han gammal..??
Kramar Annelie 💖💖💖

Svar: Hej!Han har varit sjuk ett tag men vi trodde inte att det var så illa och det trodde nog inte sjukvården heller. Hjärtat är första skedet som inte orkade längre men det skall göra en obduktion.
Vi skulle ha kalas för honom den dagen så han blev 68år och 2 dagar.

Har en lillebror med.

Kram Vicki
Viktoria Sjöström

Kommentera här: