Härliga vinterdagar

Det har varit ett par härliga vinterdagar nere i skåneland. Tyvärr har vi inte hunnit njuta fullt ut som jag hade velat eftersom både Jonas och Ronja har varit sjuka. Tyvärr så ser det också ut som att det underbara vintervädret kommer att försvinna from i morgon men vi håller tummarna på att de för en gångs skull har fel när det gäller vädret. Jag har passat på att tagit vinterpromenader så jag har fått känna på det härliga vädret och idag tog jag med Ronja på en liten tur så hon fick åka pulka några gånger.
 
 
 
 
 
 
 
 
Två dagar kvar då väntas det nya året på att får komma in.
 
Vad ska ni hitta på till nyår? Vad ska ni ha för mat denna dag?
 
                                    Ha det gott, Vicki
 
  

Kommentarer:

1 Christel:

Nej, jag har inte bil, jag lånar Lizettes pappas bil för tillfället, då han inte behöver den så ofta.

Till nyår ska vi nog inte göra nåt.. väntar besked från Jan, men annars blir det till att sitta hemma med töserna.

Kommentera här: