Höstlov

Denna veckan har tjejerna höstlov så igår jobbade jag bara en halv dag så vi skulle få lite tid tillsammans. Jag hade bestämt mig för att ta en tur med de till Lund och besöka Vattenhallen. Ett roligt ställe där man får prova på olika aktiviteter. Är värt ett besök för er som inte varit där.
 
När vi kom dit hade de en föreställning om ljud var något extra eftersom det är höstlov. Jag hade även bokat biljetter så vi skulle gå på planetariet och få se bla vårt solsystem och planeter.
 
Här kommer lite bilder från vattenhallen:
 
 

Efter vårat besök så tog vi bussen från Lund in till Malmö. När vi kom till Malmö bestämde vi oss för att äta där innan vi åkte vidare hem till Bara.
 
Besökte en trevlig restaurang  med bra priser och maten var jätte god. Södervärns krog den kan jag rekommendera om ni har vägarna förbi.
 
                          

Nu denna helgen är det halloween, vad har ni för planer för denna helg ?
 
                     Trevlig halloween på er

Kommentarer:

1 Annelie:

Södervärns Krog verkar i alla fall vara ett populärt matställe, tycker alltid det är folk där.

Detta ställe du var på med dina tjejer, visste jag inte ens om att det fanns. Finns nog mycket mer i hela Skåne, som man inte har en susning om.. :-/

Vad stora dina jänter har blivit,, fy vad åren går fort.

Kommentera här: